سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی بهترین برند یخچال خارجی

 

یخچال‌ها همواره از ضروری‌ترین دستگاه‌های مورد نیاز انسان‌ها به شمار می‌روند، چرا که امروزه استفاده نکردن از دستگاه‌هایی همچون غذاساز، ماکروویو و... شاید امکان‌پذیر باشد، اما در واقع زندگی بدون یخچال تقریباً سخت و غیرممکن است. انسان‌ها برای حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی و همچنین پیشگیری از فاسد شدن آن‌ها زودتر از موعد، نیازمند استفاده از این دستگاه هستند. امروزه برندهای بسیاری به تولید این دستگاه در ایران و دیگر کشورها پرداخته‌اند، اما در این مقاله قصد داریم انواع برند یخچال خارجی را با ذکر بهترین گزینه در بین آن‌ها به شما معرفی کنیم. در نتیجه اگر قصد آشنایی یا خریداری هر یک از انواع برند یخچال خارجی را دارید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مطالعه بیشتر : تعمیر یخچال مشهد

بهترین برند یخچال خارجی

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، برندهای متعددی در حوزه تولید انواع یخچال فعالیت می‌کنند. در این بخش قصد داریم بهترین برندهای یخچال خارجی را به شما معرفی کنیم. بنابراین، اگر قصد خرید یخچال فریزر از برندهای خارجی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطالب را دنبال کنید تا با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین برند یخچال خارجی را انتخاب و خریداری کنید.

مطالعه بیشتر : تعمیر ساید مشهد

برند الجی

 

یکی از بهترین برندهای خارجی در تولید لوازم برقی خانگی، برند ال‌جی است. این برند که متعلق به کره جنوبی است، از سال 1947 در زمینه تولید انواع لوازم برقی فعالیت می‌کند و به عنوان یکی از قدیمی‌ترین برندهای جهان در این حوزه شناخته می‌شود. جالب است بدانید که این مجموعه با 75,000 کارمند، از بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات برای تولید محصولات خود بهره می‌برد.

این برند نه تنها یخچال، بلکه تلویزیون‌های هوشمند، ماشین‌های لباسشویی، ماشین‌های ظرفشویی و ... را نیز تولید می‌کند. نام LG     در واقع مخفف عبارت Lucky Goldstar است و به طور معمول با نام LG شناخته می‌شود. این برند از شهرت جهانی برخوردار بوده و کالاهای خود را به تمامی کشورهای دنیا صادر می‌کند.

کیفیت بالا، تکنولوژی پیشرفته و امکانات متعدد از عوامل محبوبیت فوق‌العاده این برند هستند. یخچال‌های تولید شده توسط ال‌جی معمولاً فضای نسبتاً بزرگی دارند و دارای قفسه‌های محکم و با کیفیت بالا هستند. ال‌جی به عنوان یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده لوازم برقی خانگی شناخته می‌شود، زیرا مصرف‌کنندگانی که محصولات این برند را خریداری می‌کنند، با استفاده از آن‌ها به کیفیت و امکانات بی‌نظیر دستگاه پی می‌برند، که این موضوع با گفته‌های فروشندگان مطابقت دارد.

برند سامسونگ

پس از برند ال‌جی، یکی از برندهای پیشرو در میان انواع برند یخچال خارجی، قطعاً سامسونگ است. در ادامه، تمام مواردی که باید درباره این برند بدانید را به شما معرفی می‌کنیم. سامسونگ متعلق به کره جنوبی است و فعالیت خود را از سال 1969 آغاز کرده است.

تمامی لوازم برقی تولید شده توسط سامسونگ، از جمله یخچال‌ها، دارای مدرن‌ترین طراحی‌های روز دنیا هستند. یکی از مهم‌ترین دلایل معروفیت این برند، استفاده از جدیدترین طراحی‌ها در ساخت محصولات است. فناوری و امکانات موجود در دستگاه‌های تولیدی سامسونگ در سطح بالایی قرار دارند.

سامسونگ برای افزایش راحتی کاربران، ویژگی‌ها و امکانات بسیاری را در محصولات خود تعبیه کرده است. با خرید این دستگاه‌ها، می‌توانید علاوه بر داشتن یخچالی با طراحی به‌روز و امکانات مدرن، از ویژگی‌های فوق‌العاده نیز بهره‌مند شوید.

نکته مهم این است که سامسونگ قیمت‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای برای محصولات خود ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید یکی از بهترین برندهای یخچال خارجی را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

برند بکو

برای معرفی سومین برند یخچال خارجی، باید به شرکت بکو اشاره کنیم. این برند که متعلق به کشور ترکیه است، فعالیت خود را از سال 1955 آغاز کرده و در طی سابقه طولانی خود موفق به طراحی و تولید انواع لوازم برقی از جمله یخچال‌های بسیار پیشرفته شده است.

یخچال‌های برند بکو امروزه در زمره پرفروش‌ترین برندهای موجود در بازار قرار دارند. از جمله مزایای این یخچال‌ها می‌توان به مصرف انرژی پایین، دسترسی آسان به قطعات یدکی در ایران، موتور قدرتمند و ... اشاره کرد.

برند پاناسونیک

بی‌شک تا به امروز نام برند پاناسونیک به گوش شما خورده است، چرا که این شرکت یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین برندهای یخچال خارجی است. این برند متعلق به ژاپن است و نزدیک به 100 سال است که در تولید انواع لوازم برقی فعالیت دارد. پاناسونیک یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولید کننده لوازم برقی در جهان است و تاریخچه‌ای طولانی دارد.

پاناسونیک با محصولاتی که به بازار عرضه کرده، به سهولت زندگی انسان‌ها کمک شایانی کرده است. این برند توانسته خلاقیت و پیشرفته‌ترین فناوری‌ها را به محصولات خود اضافه کند. پاناسونیک در طراحی و تولید دستگاه‌های متنوعی مهارت دارد و تاکنون موفق به دریافت جوایز ارزشمند و متعددی شده است، به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم برقی در دنیا شناخته می‌شود.

برند بوش

بوش یکی از بهترین برندهای یخچال خارجی در دنیا محسوب می‌شود.این شرکت که در آلمان واقع شده، فعالیت خود را از سال 1886 آغاز کرده است و امروزه با 395,000 پرسنل به کار خود ادامه می‌دهد.

برند بوش همیشه به دنبال افزایش امکانات و تجهیزات در محصولات خود بوده و شعار این شرکت همواره "زندگی سالم‌تر، شاداب‌تر و خیره‌کننده‌تر" بوده است. دستگاه‌های تولید شده توسط بوش از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و طول عمر مطلوبی دارند.

این برند یکی از معتبرترین برندهای خارجی در دنیا به شمار می‌آید، زیرا دارای گارانتی فوق‌العاده‌ای است که خدمات پس از فروش بی‌نظیر آن، نشانگر اطمینان این شرکت از کیفیت محصولات خود است.

لازم به ذکر است که یخچال‌های بوش از مقاومت بالای بدنه و طراحی ظاهری بی‌نظیری برخوردار هستند که بسیاری از افراد را در نگاه اول مجذوب می‌کند.

یخچال‌های بوش قیمت نسبتاً بالایی دارند، اما با خرید آن‌ها تا سال‌ها از خرید مجدد یخچال بی‌نیاز خواهید بود. اگر به دنبال یخچالی با امکانات پیشرفته، طراحی مدرن و بودجه کافی هستید، خرید یخچال‌های بوش را به شما توصیه می‌کنیم.

برند حایر

حایر یکی دیگر از برندهای یخچال خارجی است که کشور مبدا آن چین بوده و فعالیت خود را از سال 1984 آغاز کرده است. این برند قادر به طراحی و تولید محصولات متنوعی همچون تلویزیون، ماشین لباسشویی و انواع یخچال فریزر است. یخچال‌های حایر به دلیل قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارند، مورد توجه قرار گرفته‌اند. با توجه به هزینه‌ای که برای خرید این یخچال‌ها می‌پردازید، کیفیت مناسبی دریافت خواهید کرد.

برند ویرپول

ویرپول که یک برند آمریکایی است، از سال 1911 تاکنون در حوزه طراحی و تولید انواع لوازم برقی از جمله یخچال فعالیت دارد. این برند تا امروز یخچال‌های پیشرفته بسیاری را به بازار عرضه کرده است. یخچال‌های ویرپول به دلیل عملکرد بسیار مناسب و مزایای متعدد، امروزه یکی از پرفروش‌ترین برندهای یخچال در دنیا به شمار می‌روند. این محصولات علاوه بر کیفیت بالا و مزایای بسیار، از قیمت مناسبی نیز برخوردارند.