سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مینی واش | کوچک ترین ماشین لباسشویی دنیا

 

ماشین لباسشویی های مینی امروزه یکی از پرطرفدارترین ماشین های لباسشویی هستند و افراد زیادی از مینی واش ها استفاده می کنند.

در این مقاله به تمامی سوالات شما در مورد کهنه شور پاسخ می دهیم، پس اگر می خواهید با این ابزار کاربردی آشنا شوید، مطالعه این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

مینی واشچیست؟

 

ماشین لباسشویی مینیفرآیند شستشوی آسان تری نسبت به سایر ماشین های لباسشویی دارد و به همین دلیل برای لباس های کوچک و معمولی استفاده می شود. این دستگاه از سیستم بسیار ساده ای پیروی می کند و به راحتی می توانید از این دستگاه در منزل استفاده کنید.

از آنجایی کهمینی واش ها با وزن بسیار سبک تری نسبت به ماشین لباسشویی تولید می شوند، وزن آنها بین 1 تا 3 برابر است، اما وزن ماشین لباسشویی اتوماتیک 6 کیلوگرم به بالا می باشد.

کارآیی مینی واش

 

کهنه شور اغلب برای شست و شو لباس، جوراب نوزاد، تی شرت و غیره یافت می شود.

امروزه ظرفیت ماشین لباسشویی بسیار بالاست و برای استفاده از آن باید طبق دفترچه راهنما لباس ها را با ظرفیت مناسب در ماشین قرار دهید زیرا در صورت عدم تامین ظرفیت ماشین لباسشویی با مقدار مناسب و فرآیند شستشو تکمیل شده است و پس از مدتی ماشین لباسشوییدچار مشکل می شود، بنابراین نیاز به تعمیر لباسشویی مشهد و یا تعویض قطعات ماشین لباسشویی خواهید داشت. استفاده از مینی واش بهترین گزینه در مواقعی است که قصد شست و شوی مقدار زیادی از لباس را ندارید.

مینی واش به روش های مختلف طراحی و روانه بازار می شوند. در این بخش انواع کهنه شور را به شما معرفی خواهیم کرد.

1.    تک مخزن

2.    دوقلو

3.    اتوماتیک

4.   مجهز به سبد خشک کن

مزیت های استفاده از مینی واش

 

قبل از خرید این وسیله کاربردی بهتر است با مزیت های آن آشنا شوید و سپس به خرید آن اقدام کنید.

·      امکان شست و شوی لباس ها با وزن کم

·      صرفه جویی در آب

·      کم مصرف

·      حمل و نقل آسان

·      عدم اشغال فضای زیاد

·      قیمت مناسب

·      و...

طرز استفاده از کهنه شور

در ادامه به استفاده صحیح از مینی واش پرداخته ایم، بنابراین می توانید یاد بگیرید که چگونه از کهنه شور استفاده کنید.

1.   آب را اضافه کرده (کمتر از 10 سانتی متر از لبه دستگاه)

2.   پودر لباسشویی را به آب داغ داخل محفظه دستگاه اضافه کنید

3.   قرار دادن لباس های شسته شده در دستگاه

4.   دستگاه را با دکمه روشن/خاموش روشن کنید

نباید فراموش کرد که اگر لباس هایی که در مخزن دستگاه می گذارید رنگی هستند بهتر است از مواد شوینده حاوی آنزیم استفاده کنید. توجه داشته باشید که هرگز نباید مینی واش در حمام منزل خود قرار دهید.

مطالعه بیشتر : عیب یابی لباسشویی اسنوا در مشهد

مهم ترین نکات هنگام خرید مینی واش

برای خرید دستگاه ابتدا باید اطلاعات لازم را در مورد تمامی بخش های آن بدست آورید و سپس اقدام به خرید نمایید. ما این کار را انجام داده ایم تا بتوانید بهترین مدلرا برای نیازهای خود انتخاب کنید.

مطالعه بیشتر : بهترین مارک های مینی واش

ظرفیت

اندازه و مخزن این دستگاه بسیار مهم است زیرا یکی از دلایل خرید این دستگاه های کاربردی، فضای کمی است. اگر در حال تهیه مینی واش برای شستن لباس های کودکان هستید، بهتر است از دستگاهی با ظرفیت 2 تا 2.5 کیلوگرم استفاده کنید، اما اگر می خواهیدلباس بزرگسال را با استفاده از کهنه شور بشویید، از دستگاهی با ظرفیت 3 کیلو گرم به بالا استفاده کنید.

دارای مخزن خشک کن

یکی از بهترین ویژگی های مینی واش تعبیه شدن سیستم خشک کن لباس ها در تولید این دستگاه می باشد و اگر امکان قرار دادن لباس های خود را در فضای باز ندارید بهتر است مینی واش خشک کن را تهیه کنید.

صدای کم تر از ماشین لباسشویی اتومات

برخی از ماشین های لباسشویی سر و صدای زیادی ایجاد می کنند و باعث ایجاد ناراحتی در هنگام شستشو می شوند. اگر به عدم ایجاد صدا در عملکرد دستگاه اهمیت می دهید، باید مینی واش با صدای کم خریداری کنید.

برای خریداری کهنه شور با صدای کم بایستی حتما پیش از خرید دستگاه به بررسی آن بپردازید.

مصرف انرژی و آب

مصرف انرژی و آب در خرید کهنه شور اهمیت دارد، بنابراین قبل از خرید به مصرف انرژی توجه کنید. هر چه مصرف انرژی به A نزدیکتر باشد، مصرف انرژی بهتر است.

قابلیت

هر روزه نسل های جدیدی از مینی لباسشویی ها روانه بازار می شوند که هر کدام دارای امکانات بیشتری نسبت به نسل قبل هستند، اما فراموش نکنید که یکی از بهترین ویژگی های مدل های قدیمی، قابلیت تغییر نوع و زمان شستشو بود. انتخاب لباسشویی بسیار مهم است زیرا این عملکرد به شستن لباس ها بسیار خوب کمک می کند زیرا افراد می توانند با توجه به میزان کثیف بودن لباس ها لباس ها را انتخاب کنند.

نکات مهم هنگام استفاده از مینی واش

رعایت نکات مهم در استفاده صحیح از مینی واش از اهمیت بسیاری برخوردار است، بنابراین در ادامه هر آنچه را که بایستی درباره استفاده صحیح از مینی واش بدانید را به شما معرفی کرده ایم.

میزان لباس ها

لباس ها را با توجه به ظرفیت مخزن دستگاه اضافه کنید و از اضافه کردن لباس هایی که بیش از ظرفیت کهنه شور هستند خودداری کنید.

مواد شوینده استاندارد

استفاده از مواد شوینده نامناسب در مینی واش نه تنها باعث ایجاد مشکل در ماشین لباسشویی می شود، بلکه استفاده از مواد شیمیایی نامناسب نیز مشکلاتی را ایجاد می کند زیرا باعث ایجاد رسوب در لوله های دستگاه می شود.

لازم به ذکر است که برای استفاده از مینی واش، بهتر است از مواد شوینده مناسب و همچنین با کیفیت استفاده شود وگرنه بهتر است از پودر ماشین لباسشویی استفاده شود.

جمع کردن لباس های کثیف

یکی از انواع رفتار های نامناسب افراد، جمع کردن لباس های کثیف و شست و شوی آن ها در یک وعده خاص می باشد، چرا که انجام این عمل علاوه بر بهداشتی نبودن منجر به بروز مشکل در مینی واش نیز خواهد شد.

جنس بدنه کهنه شور

مینی واش به صورت مداوم با آب در تماس است، در این صورت باید به تمیز نگه داشتن بدنه این ابزار توجه ویژه ای داشته باشید زیرا پس از مدتی بدنه ابزار پوسیده می شود و نمی توانید از آن استفاده کنید.