سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مارک ماشین لباسشویی چیست؟ | ما همه برند های ماشین لباسشوی

 

در این مقاله به پاسخ این سوال خواهیم پرداخت که کدام برند ماشین لباسشویی مناسب است. ابتدا نگاهی به ماشین لباسشویی و انواع مدل های ماشین لباسشویی که نقش مهمی در زندگی خانواده های امروزی داشته اند می پردازیم و سپس به تعدادی از بهترین برندهای ماشین لباسشویی در جهان می پردازیم تا می توانید در مقاله محصولات ذکر شده از این برند بانقد به آنها نگاهی بیندازید. ماشین لباسشویی مورد نیاز خود را انتخاب کنید و پاسخ این سوال را بیابید: بهترین مارک لباسشویی چیست؟

ماشین لباسشویی چیست؟

همانطور که می دانید ماشین لباسشویی یکی از لوازم خانگی است که پس از پیشرفت چشمگیر تکنولوژی در مدل های مختلف به افراد کمک زیادی کرده است و دارای ویژگی های بسیاری از جمله: به استفاده از آب سرد و گرم و افزودن مواد شوینده مختلف به لباسشویی. این خودروی منحصر به فرددارای سرعت متغیر است و زمان و سرعت آن اکنون به راحتی قابل تنظیم است. هر روز مدل های جدید تولید و به فروش می رسد.

هر روز با طرح‌های جدید این ماشین‌های پیشرفته آشنا می‌شویم و این ماشین‌ها مانند سایر لوازمی که در عصر جدید تولید می‌شوند، مختص تکنولوژی بوده و انواع مختلفی دارند و در حال حاضر برندهای مختلفی شروع به تولید این نوع لوازم الکتریکی کرده‌اند.اما در هنگام خرید سوالات مختلفی از خود می پرسید، مثلا کدام نوع ماشین لباسشویی بهترین است یا کدام مارک ماشین لباسشویی مناسب است؟ متوجه خواهید شد که با خواندن این مقاله قادر خواهید بود در حین خرید بر اساس نیاز خود پاسخ های کافی به این سوالات ارائه دهید و در نهایت بهترین ماشین لباسشویی ایرانی یا خارجی را خریداری کنید.

انوع ماشین لباسشویی

هر ماشین لباسشویی کاربردها و قابلیت های متفاوتی دارد و شما می توانید با توجه به نیاز خود ماشین لباسشویی مورد نظر خود را انتخاب کنید. ماشین لباسشویی ها در چیدمان درب ها با هم تفاوت دارند و در انواع مدل های ماشین لباسشویی با مدل هایی ماننددرب ورودی یا دو دری و همچنین ماشین لباسشویی در مدل های مختلف مانند ماشین لباسشویی سطلی روبرو هستیم. ماشین لباسشویی دوبل، ماشین لباسشویی جیبی و ماشین لباسشویی قابل حمل، گزینه ها متفاوت است.

ماشین لباسشویی با درب جلو

ویژگی های منحصر به فرد این نوع ماشین لباسشویی به این معنی است که روز به روز بیشتر در خانه ها متداول می شود و افراد هنگام انتخاب ماشین لباسشویی برای منزل خود این مدل را به مدل های دیگر ترجیح می دهند. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، این ماشین لباسشویی دارای ویژگی های بسیار خوبی از جمله: مانند استفاده ازدرصد آب کمتر هنگام شستن لباس ها نسبت به سایر ماشین های لباسشویی، روش شستشوی معکوس در فرآیند شستشو و استفاده کامل از مواد شوینده اضافه شده به فرآیند شستشو که اثربخشی قابل قبولی از این شوینده ها حاصل می شود و همچنین کف کمتری تولید می کند.

این نوع ماشین لباسشویی ها زمان کمتری را برای فرآیند خشک کردن لباس صرف می کنند و مصرف انرژی آنها نیز در طول فرآیند کمتر است. یکی از بزرگترین و بهترین مزیت های این ماشین لباسشویی این است که هنگام شستشو بسیار کم صداتر از رقبا است. در ضمن جدا از تمامی این ویژگی های، برخلاف تصور عمومی، این ماشین لباسشویی ها نسبت به ماشین لباسشویی های دیگر بسیار مقرون به صرفه هستند و این یکی از دلایل اصلی انتخاب مشتریان در هنگام خرید این ماشین لباسشویی ها می باشد.

از نظر ظرفیت، انواع ماشین لباسشویی دارای ظرفیت 4 کیلوگرم تا 24 کیلوگرم می باشد. لازم به ذکر است که ظرفیت های مختلف این ماشین لباسشویی ها بسیار متنوع و متعدد است بنابراین در انتخاب ماشین لباسشویی باید به نکات دیگری نیز توجه کرد. اما وجود اقدامات متعدد در طراحی و تولید این ماشین لباسشویی باعث می شود که همچنان با رقبای زیادی روبرو باشیم و به همین دلیل باید به مرحله بعدی انتخاب بهترین مارک لباسشویی چیست؟ توجه ویژه ای داشته باشیم.

مطالعه بیشتر : آموزش شستن لباس سفید در لباسشویی  

ماشین لباسشویی با درب بالا

این نوع ماشین لباسشویی یک ماشین لباسشویی وان است، بنابراین لباس ها در چرخه چرخش شسته می شوند که در حین شستشو مقدار زیادی آب مصرف می شود.

این ماشین لباسشویی ها بسیار سبک هستند و از نظر حمل و نقل نسبت به مدل های دیگر ماشین لباسشویی حمل و نقل راحت تری دارند. همچنین فضای کمتری را نسبت به مدل های رقیب اشغال می کنند. مینی واش از خانواده ماشین های لباسشویی درب بالایی است که به لطف مینی واشلباس ها را سریعتر و سطحی تر شستشو می دهند. این مدل دارای معایبی از جمله عملکرد محدود نسبت به رقبا است، تا سه نفر می توانند از آن استفاده کنند و با افزایش صدا و لرزش مشخص می شود.

مطالعه بیشتر : شستن کفش در ماشین  لباسشویی

ماشین لباسشویی دوقلو

این مدل به طور کلی در سه نوع مختلف طراحی و در بازار عرضه می شود.

در از بالارا دوباره به ارمغان می آورددرب بالا و درب جلو یکی از بزرگترین مزیت های این ماشین لباسشویی ها ظرفیت زیاد آنهاست و به همین دلیل خانواده های پرجمعیت اغلب این ماشین لباسشویی ها را خریداری می کنند.

با توجه به شرایط خاصی از اولی، اگر تاشه خاصی داشته باشید، یک عارضه روی فرآیند شستشوی لباس و دیگری روی خشک شدن لباس تأثیر می گذارد، اما همان مدل ها وجود دارد که روی روند شستشوی این دو اثر می گذارد. سواحل این ماشین لباسشویی ها از نظر قیمت نسبت به ماشین لباسشویی های اتوماتیک یا نیمه اتوماتیکگرانتر هستند و قبل از پاسخ به این سوال که کدام برند ماشین لباسشویی خوب است، انتخاب نوع ماشین لباسشویی بسیار مهم است.

ماشین لباسشویی سطلی

این ماشین لباسشویی که به آن ها مینی واش هم گفته می شود، قیمت ارزان تری نسبت به سایر رقبا دارند و دارای مزیت هایی از جمله ظرفیت 4.5-20 کیلوگرم هستند و برای استفاده 4 نفر مناسب هستند، اما این ماشین لباسشویی دارای معایبی از جمله فضای نسبتا بزرگ مورد نیاز و به همین دلیل بارگیری و تخلیه شستن لباس های این ماشین های لباسشوییدرصد دشوارتر از ماشین های لباسشویی دیگر است.

ماشین لباسشویی جیبی

هر روز معجزات بیشتری را در ساخت وسایل مورد نیاز مردم ارائه می دهد. یکی از آنها توسعه ماشین های لباسشویی جیبی با طراحی بسیار خاص و خاص، سازگاری کامل با سایر مدل های انواع ماشین لباسشویی است. ناهمسانیکی از بزرگترین مزیت های این طراحی قابلیت استفاده از آن در حال حرکت و اندازه کوچک آن است. این ماشین لباسشویی استوانه ای شکل است و هنگام غوطه ور شدن در آب با امواج صوتی با فرکانس بالا، تحت فشار حباب هایی ایجاد می شود. حباب های آب به وجود آمدهآلاینده مانند روغن و باکتری را در تماس با لباس از بین می برند.

لازم به ذکر است که در ماشین لباسشویی های جیبی ظرفی برای مواد شوینده داخل ماشین لباسشویی وجود ندارد و مواد شوینده باید در وان یا سینکی که در آن شستشو انجام می شود ریخته شود. این ماشین لباسشویی اغلب با شارژ باتری و تنها با فشار دادن یک دکمه شروع به کار می کند. پس از آشنایی با این دستگاه پیشرفته و فوق العاده،نفر با این سوال مواجه می شوند که لباسشویی چه مارکی خوبه؟